מוישי ואורי יצאו לסקר – וחטפו דו"ח בניגוד לחוק

    משה קאהן ואורי כהן No Comments on מוישי ואורי יצאו לסקר – וחטפו דו"ח בניגוד לחוק
    צילום: דוברות המשטרה
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תלונות רבות הגיעו למערכת 'קול חי' לגבי אכיפה בררנית של הסגר דווקא בערים החרדיות ואילו בערים החילוניות הכל מתנהל בשגרה רגילה ובחוסר אכיפה.

    אנוכי והצלם מוישי קאהן יצאנו בשעת לילה מאוחרת לבדוק במקום שכולם יסכימו כי מדובר בעיר בעלת הריכוז החילוני הגבוה ביותר – תל אביב.

    בנסיעה שהחלה ברחוב אבן גבירול גילינו עיר שוממה, נטולת אדם עם כבישים ריקים למעט ניידות של משטרת ישראל הממונה על שמירת הסדר הציבורי והסגר הכללי. העיר ללא הפסקה בירת הבילויים והפנאי הפכה לעיר רפאים חשוכה.

    המשכנו הלאה ולפתע ראינו קופאי ברשת מזון חיונית הפתוחה 24 שעות ושומר בכניסה למלון גראנד ביץ' שהפך למלונית קורונה לשבים מחו"ל, התבאסנו לרגע אחרי שהבנו כי אנחנו לא היחידים כאן.

    התחנה האחרונה, חוף הים. התנפצות הגלים הייתה רגועה ושקטה ושוב לא ראינו איש. תוך כדי הסיור ברצועת החוף ניידת משטרה עצרה אותנו, הסברנו כי אנו מבצעים את עבודתנו העיתונאית המותרת לפי הנחיות המשטרה בסעיף 8 לפיה "יציאה של עובד או מועמד לעבודה למקום עבודה שפעילותו מותרת, לרבות: עיתונאי או עובד מקצועות התקשורת" ואף הצגנו את תעודת העיתונאי שברשותנו, אך נאמר לנו כי בשביל זה ניתן לערער על הדו"ח שנקבל בדואר.



    0 תגובות